|
Sådan bestiller man
Vi modtager IKKE dankort
betaling. Du kan bestille vin pr fax, pr e-mail, pr brev
eller pr telefon. I alle tilfælde foregår det på følgende måde:
-
Udfra vores sortimentsliste vælger du, hvilke vine
du gerne vil have. Listen her på nettet vil altid været opdateret med de
seneste priser og med markering af eventuelle udsolgte varer. Vær
opmærksom på bemærkningerne til de enkelte vine, hvor du eksempelvis kan
se om vinen først kommer hjem senere. Alle priser er inklusiv moms.
-
Så sender du os din bestillingsliste - enten som
fax, brev eller e-mail. Oplys om vinen skal sendes, eller om du selv vil
hente vinene på vores adresse her i Kokkedal.
-
Vi mailer dig en ordrebekræftelse eller kontakter
dig telefonisk og oplyser dig den samlede pris inklusive vores
fragt-omkostninger. Alle indenlandske forsendelser pålægges fragt på 150
kroner pr påbegyndt 12 stks kasse. Dette sparer du selvfølgelig, hvis du
selv henter vinene.
-
Herefter sender vi vinen til dig. Det sker pr
fragtmand, og vi sender normalt én gang pr uge. Så typisk vil der gå en
lille uge, før vinen står hjemme hos dig.
-
Sammen med vinen modtager du en faktura og et
girokort. Beløbet bedes indbetalt inden 8 dage. Hvis det er første gang,
du handler hos os, vil vi bede dig forudbetale vinene, hvis intet andet er
aftalt.
Vores bankkontonummer er Middelfart Sparekasse 1687 - 3227212836.
Afhentning af vin
Du er velkommen til selv at hente din ordre her på
vores adresse i Kokkedal.
Normalt træffes vi mandag til fredag fra 9 til 16, lørdag 9 til 13. Ring for at aftale tid på telefon 48 28 00
35, hvis du vil være sikker på at træffe os hjemme.
Vinene betales ved afhentningen. Vi tager desværre ikke
Dankort.
Øvrige handelsbetingelser
Lever vinene ikke op til forventningerne, kan de
indenfor 14 dage fra fakturadato returneres til Bergman Fine Wines, hvis flasker
og etiketter er ubeskadigede. Vi godskriver dig så straks vinens pris for de
returnerede flasker, men ikke påløbne fragtomkostninger.
I tilfælde af brækage eller manko skal der gøres
opmærksom på dette med det samme til fragtmanden. Bergman Fine Wines påtager
sig ikke ansvar for senere opdagede brækager/mangler.
Hvis du har fået en vin, som er fejlbehæftet (f.eks. propsmag), bytter vi
selvfølgelig gerne. Returner vinen og proppen sammen med en forklaring på
problemet, og vi sender dig fragtfrit en erstatningsflaske. Mange af vore
leverandører vil gerne have propper fra fejlbehæftede flasker retur, så
propfejlen kan laboratorieundersøges. Returnering af fejlvine skal ske inden
for en måned fra fakturadato.
Der tages forbehold for udsolgte varer,
fejlagtige priser og udsving i valutakurser.
|